A FUCKING COCO BIRD !

Hahahaha ! rubriken kommer från en film jag såg igår , så sjukt kul & sjuk film xD garvade mig igenom hela filmen haha ! Men igår hände det väll inte så mycket städade mäst för på nån dag i veckan kommer Ledin & ska kolla på vårt hus sen får vi se hur framtiden blir ;) Oså idag vaknade jag av att kusin ringde typ halv 1 , skit unge hörru ;-p sen så skulle kim & nisse till luleå så då vare ba hopp i kläderna sen iväg för ja skulle tydligen med av någon anledning ? i bilen satt vi & prata om bilar , yeah så ovanligt ;o ! Blir alltid bil prat med dom när inte mamma är med haha xD ! men iallafall så for vi dit köpte en parfym & lite små saker till rummet ! oså skulle ja hitta ett data skrivbord men hitta inget -.- ! sen var det bara hem , spydde på vägen oxå .. så nu sitter jag helt jävla sjuk vilket är jätte trevligt :) INTE! ska typ försöka sova , pus&hej

att du bara släpper taget om mig , det är det som gör ont !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0