damp x658725 :}

Halllå ;-p
han inte skriva blogg igår för att jag orkade inte haha
Men iallafall så först så for jag till tina , gode snabbt det gick , 160 km yess (y)
sen så for vi ner till stan till arenan & smarta som vi är visste vi inte hur man kom in :} men vi följde efter någon ful gubbe så vi kom in =D ! aja sen så såg vi matchen , oktay's & vladdes lag van med jätte mkt :} höll inte räkningen men det var iallafall typ 8 tror jag :} YEAH DUKTIGA NI ÄR :D ! sen typ stannade vi prata med henke sen så väntade vi där ute på oktay pratade med honom , haha värsta feta humor han har :} oså han har blitt lång under sommaren oxå ;o ! aja sen började vi den lååånga vandringen till max , feeeta ! men tina behövde toa hahaha ! sen så satt vi där ett tag , oså kom micke & hans kusin tror jag ? tröga ungar iallafall ;s ! sen efter ett tag så kom vladdddeee :} sen vandrade vi mot tg , sprang förbi hanna & sa hej och pratade ett tag :} sötisen far ju till sthlm nu ;o men jag & widman skulle få följa med i hennes väska har hon lovat ^^ , sen så typ gick vi längre & längre bot , då gick vladde hem , oså gick ja & tina till skolan , de var ju läskigt en lampa hade jätte mycket damp ;o trodde den skulle attacera oss :] men vi överlevde som tur var , oså fick mamma sluta liite tidigare så hon kom typ 10 i 12 , så for vi till statiol och handlade lite små saker , sen hem hit , gahahaha tina har jävla mycket damp jag lovar ;o hon bits typ !!! oså hade vi tråkigt så vi busringde en kul person :} hoppas han inte läser den här bloggen nu då för då är vi aslöjade tina ;o ! sen så typ slocknade vi vid 4-5 nångång , oås nu är jag vaken & dampar lite med sandra om en viss ful äcklig person :D men tina den muppen sover än , ska gå & hälla vatten på henne snart haha , hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah (a)

2008-08-07 @ 23:00:47
URL: http://sandraniiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0