HAHAHAHA !

TJAAAANAREE : )
nu är jag hemma igen ;D
och statstiken på blogg grejjset har sjungit nå uta helvette för att ja inte har skrivit nå ;o
förjävligt hahha ;-p
menmen , somsakt så for jag ju till kusinerna i fredags har ingen jäkla aningn om vad jag har gjort igentligen under dom här dagarna , jo juste ja ska ju igentligen inte vara hemma just nu ska ja ju vara hemma på fredag men ja åkte med mamma hem för ja saknade min säng as jävla mkt ;( EN STOR BLÖT PUSS PÅ DEN SOM UPPFAN HÄSTENSSÄNGARNA (a) ;* men iallafall , på lördag & söndag var jag med elina på kvällen : ) brummade runt på cykeln nånstanns , eller ja tror vi var med ali oxå ? iallafall vi var med honom någon av dagarna , medans elin var i sthlm på the voice konserten VILLE OXÅ VARA DÄR ;D men aja sen i måndags så for jag och elina till luleå och shoppade , hitta typ 2 kofter 2 tröjjer bh trosor sen lite smink ode , ska fara dit igen å leta efter nå jeans ;o stort behov av nya snart !!!! sen så har de ju vart hur tråkigt väder som hellst , som dom flesta säkert har märkt ! asså de känns förjävligt , sista veckan på sommarlivet ösregnar det -.- FYFAN FÖR REGN SHALALALLA! + att mitt gratis sms går snart ut , de känns oxå förjävligt faktist ;-p JUSTE FAN VI SKA FLYTTA =) åååh det känns så skönt att slippa de här huset =) inte fatt de där huset är så nära *stan* men de är ju iallafall närmare och det är jätte sweeet det huset så de blir nog bra :) igentligen skulle ja kunna babbla på hur länge som helst men nu äre så här att , medans jag har vart nu hos kusinerna så har ja lyckas vända dygnet 3 TIMMAR! så ja kommer somna när som hellst ;D men imorn blire att vakna & vet inte vad sen vara tillbaka dit till kusinerna och vara där till fredag kväll sen hem hit igen :) MIN SÄNG ÄR UNDERBAR JAG LOVAR <333333 och min gulliga morbror ska skaffa internätt där borta bara för att jag är där vilket jag tycker var mkt gulligt av honom :) men ja har ingen aning när det blir av , det går som i släkten , att allt går inte så snabbt likksom, så får de väll om ngn NÅGRA veckor skulle jag tro ;D nu blev de lite slammsit inkägg men så fåre då fan ta och vara nu faktist ;o ! pussssssssss ;*

i miss you sweet darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0