host HOST & host

öh igentligen har jag ingen aning vad ja ska skriva om nu ?
för det kommer inte hända nå idag typ ska tare lungt för jag är sjukt ! tack tina ditt sjukbarn :D ! aja mamma är iallafall mycket snällare när jag är sjuk så ^^ sen ska jag förska städa ännu mera om jag nu har ork till det ;-p att bara skriva det är jobbigt ! yeah idag hade jag & sandra ännu ett sånt där damp på en viss ful och äcklig och cpstörd person :D puss på sandra hon är bäst ; ) ! + att dom håller på att sätta nå grejjs på bron så de skyddar eller nå , men iallafall bron är ju precis utan för mitt rum & det stinker ;o blir ännu mer yr av det -.- ! men nae nu ska jag se film & sova bort min feber! puss&hej

förlåt för att ja vet saker före dig , förlåt för att jag är bättre än dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är också bäst ;) <33333

2008-08-11 @ 15:30:38
URL: http://sandraniiilsson.blogg.se/
Postat av: sjukbarnet

HAHAHAH ! :D Varsågod vikki ;D<3

2008-08-12 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0