luleåkalaset

Orkade inte skriva något igår ides inte ta mig till datan xD så såg på Paradis hotel ist haha (y' Men iallafall först så for jag ner till kusinerna , det var värsta många ungarna där typ dagis haha , oså fick jag veta att den 11 agustie blire ! mkt nice . sen så kom tina , oså stressade jag för hanna stressa mig på sms haha ;o sen gick vi till henne oså bussen till luleå oså gick vi typ runt där ett tag & kollade , sen så gick vi ner till där dom sjöng haha , vi tog oss allra längst fram till slut xD iaf jag och hanna , tina virra bort sig så . oså vare nån jäkla gubbe som filmade alla längst fram oså försökte ja gömma mig men nae då det gick inte ;o blä xD ochså klart så kom man med på kort oxå =( hemskt hemskt hemskt ;s  oså brolle's pappa såg då jävligt stoltiz ut när brolle var på scen ;) HAHAHAHHA brunngrävaren haha ! aja efter det så gick vi och åkte karussels , oså tina när vi åkte den där snurrsaken längts bort hahaha hon satt själv så hon typ slängdes fram & tillbaka medans jag & hanna bara satt o garva åt henne! sen så gick vi in till stan typ , oså kom hanna med trög iden att vi skulle gå till 'donken' men det var typ myyycket längre än vi trodde men vi kom fram tillslut , oså missa vi den sista bussen oxå märkte vi efter ett tag , aja åt där sen kom mamma & hämtade oss , oså skjusa hem dom där ungarna ;) . asså jag är inge bra på att berätta men iaf xD men måste gå nu , puss&hej


Kommentarer
Postat av: hhhanna :)

haha en kväll värd att minnas :)

jag älskar er båda <3 !

2008-08-12 @ 19:17:37
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0