najjjjjz

hejj igen ;D
haha är fortfarande lika chokad över statstiken på bloggen ? måste vara nå fel , inte fatt jag klagar men iallafall jag lyckades faktist glömma flera saker igår som skulle stått i bloggen men var så trött så ja , men ska försöka få ihop de här nu utan att det blir jätte komplicerat , men iallafall typ ett tag innan sebbe , andre å alla dom kom så pratade jag på cp linjen , vet men ändå .. oså vare en kille som ba ; äre vikkan ;-p ? äre fiffi elina eller elina ;o ? sen jag ba ; nae det är vikkan men vem äru xD ? hanba; men du är ju alex , tomtemor , höru int de :D , haha yeah då fick jag prata med honom ett tag han är sjukt kul av sig , osen var jag ju barnvakt oxå så då fick han prata med Linn han ba ; du ska bara säga fina saker som fjärlilar :) bara för att han svor haha ! men iallafall då , tror jag fick med allt som hände på stan med filip ali hanna & felicia men , sen på skolan när det var bara emil ogge & wille kvar så tog dom min väska och skulle se om dom hittade någe intressant i den , klart man göre i min väska :) ? ja dels så fick dom spruta upp all hårspray jag hade , wille spraya as mkt på bakhuvudet på mig så de är som värsta typ , helt segt ;s osen på ogges LÅNGA hår så han kunde fixa det ;D och påemil oxå , och emil har ju snaggat sog oxå så han bara har 2mm , så ja ;-p aja men sen så hittade dom en tampong , då stoppade ogge upp den i näsan hahah , oså typ fick dom lära sig lite om sånt ? kunniga ungar jodå , osen när vi satt i busskuren senare så typ vände en bil ja ba ; haha den där bilen vänder tänk om den kommer mot oss ;D då fick ogge värsta paniken å ba ; VI DRAR ;o , men vi typ ba men nae ofta den kommer till oss ;-o osen stannade den vid oss , och ogge ba ; AAAH ;o sen ba ; ....... emil , de är din morsa :) hahahhaha emil ser lika mkt som vanligt ;D men nu ooorkar ja inte skriva nå mer ska äta frukost , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0