okej , börja om på nytt !

okej , det måste vara nått lagg eller nå ? påden där saken man ser hur många som har kollar på bloggen så visar det 546 ? ofta jag har fått så många läsare ;s DAMPIGT ! men iallafall kommer inte ihog va jag har gjort dom sista dagarna utom idag , så ska försöka berätta noga ! först på morgonen så vaknade jag då , suprise suprise , sen så drog albin & linnea ut mig på dirten i världens morgon frilla plus nattis kläderna , ja de var ju ganska nice , somnade på ett däck som låg där oxå , men det var en annan sak de , sen så kom sebbe andre nån & nån filip och var med mig ett tag , sen så kom det ännu mer typ robin nån joel och nån , sen efter ett tag så for dom då , oså var ja barnvakt tills kusinerna for , satt och spelade kort och var ute och lekte , sen vid 3 tiden så kom deras mamma och hämtade dom oså for dom och klippte sig , sen så kom min moster så då gick jag ut med hennes busiga hund =-) oså typ for hon så då for jag in till stan och var med fiiwlip ali hanna & felicia , oså cyklade vi runt & runt , oså hade ali & fiiwlip iden att fara och hämta fralla så ja , då for vi till hans hus då , men de var lås , så då ringde jag till honom och han var minnsan i ö-vik haha , fiiwlip och ali är smarta ibland! aja men sen så for hanna & fiffi hem , då for filip till sin morfar och sopade upp popcornen han hade spillt runt hela den där lastbryggan haha ;) sen så cyklade vi till ica , då kom nazuk dit , länge sen jag såg henne :) aja men iallafall då for vi ut till tg till emil , han var med wille & ogge då cyklade vi iväg med dom typ till erik och hämtade emils cykel , sen till emils pappa oså satte han på sig ett par braller istället för shorts haha ! men sen så typ drog ogge wille emil & ali iväg med nazuk's cykel , så då får filip jag & nazuk som virriga höns då över hela tg och letade efter dom , och ja vi ringde dom , men ogge sa ba att dom var på en bullfitta och la på , men tillslut efter vi hade typ virrat runt ett attans bra tag så sa dom att dom var på skolan , tack ! så då höl nazuk på jätte länge på att försöka få tillbaka sin cykel där då , haha hon såg ganska rolig ut när hon sprang efter cykeln haha xD men iallafall , då tog emil min mobil .. och ja , hade inte så snälla sms där som han läste , hade snackat skit om han & en till för att jag var sura på dom! så då blev det ganska tjovrigt då , sen så for ali & filip bara sådär märkte inte änns att dom for , sen for nazuk oxå , då pratade vi med david janson eller vafan han nu heter xD han som går på tg skolan iallafall + typ robin och några deras kompisar var krongligt med alla namn, oså fick jag nån himmla feber attackt så jag var jätte röd i ansiktet , suck , och jag var helt snurrig , typ skakade det var inte så kul ! men iallafall fick tillbaka mobilen och hade huvudvärks tablett i väskan så det löste sig , och wille ogge & emil lugnade ner sig oxå med det där med smsen , FÖRLÅT FÖR DE OM NI LÄSER ;o ! så då var dom snälliga så jag fick vara med dom :) sen när vi skulle fara från tg skolan för att vi höll på att bli uppätna av mygg så var elina & lisa där :) fick kramar av dom båda , sötungar ;D gick på dagis med dom båda (y' men iallafall sen for vi typ mot *mig* haha oså skulle vi gå in men de var låst så ja trodde min morbror hade laggt sig så då for vi och satte oss i en busskur och äldade upp mina aoutografer ;( HAHA ! och så lagade emil linneas cykeltuta eller va det nu var så dom höll på tuta med den xD den lät skit kul hahhahaha ! aja men sen så babblade vi på oså for alla hem kring typ kvart i 10 då kom mamma oså for vi hem :) känns skönt att vara hemma igen :D fan , skolan börjar på måndag ?! OCH VI SKA FLYTTA DEN 1 OKTOBER NU ÄRE KLART OM DET =) ganska så nice tycker jag :) men nu vill oktay & bladde att jag ska ringa och var social med dom , puss&hej

LITE BILDER FRÅN VECKAN TYP IALLAFALL !
bild 1 , ingen speciell
bild 2 , jag & elina ;D
bild 3 , mupp bild på jag
bild 4 , haha 'kirrekatten' jag pratade om i ett annat inlägg ;)
bild 5 , kusin tog min bh hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0