okej , seriöst nu !

Inlägget igår blev väldigt konstigt och ganska mycket fel stavat oxå så nu ska jag försöka skriva ett seriöst inlägg om vad som har hänt , lycka till , tack tack : ) Men okej på fredagen så for jag dit på kvällen sen så tror jag faktist jag inte gjorde så mycket var med elina om jag inte minns fel , sen for jag hem och sovde , sen på lördag var jag barnvakt ett tag sen vid 6 så for jag till skolan och var med elina & ali vi hade damp ;( sen så for han hem vid 10 tror jag oså cyklade jag och elina runt , busshållplats nötarna ;o ! men iallafall sen for jag hem , skulle smyga in till rummet , haha jo tjenare de gick ju som det gick , råka väcka småbarnen av min klumpighet -.- ! sen på söndagen så var jag med elina igen , vi typ , hum kommer inte riktigt ihog men på kvällen blev det busshållsnötning igen , entligt david & tommy iallafall , bara för att vi råkade sitta ner precis när dom kommer förbi! men iallafall for hem sen nångång gick mycket bättre med smygningen då faktist ;D ingen i huset vaknade haha! så smidig kan jag vara faktist :) jaja sen på måndagen så for jag & elina till luleå , i det UNDERBARA vädret , host , blev helt blöta och håret helt förstört menmen inte hindrar det någon från att hitta nya kläder :) som sakt hittade 2 koftor , 2 tröjjer , bh , trosor , en ny sån där smink mudd eller vad man nu säger , en sminkväska , och nå mera tror jag! sen så gick vi & åt på dagobert , haha det var 3 killar där , ganska söta faktist men iallfall , höll på garva på mig för att ena killen åt som en sengångare hahaha det såg jätte kul ut! svårt att förklara men iallafall ;D sen så for vi hem somnade typ helt tidigt vid 12 , lyckat till skolan iallafall , sen igår så var det ju sådär tråkigt väder oxå , men vid nångång så for jag & var med elina & elin , sen for jag och elina hem , sen for jag tillbaka till elin och såg på tv och såntdära , sen kom mamma vid 11 så for vi hem . kolla jag klarade att skriva ett seriöst inlägg :) duktigt! men ska göra frukost/lunch nu , puss&hej

jag älskar dig , du är bäst på jorden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0