så söt , så idiot !

Du är en idiot till 100% ,
Men ändå så kan jag inte släppa dig i tankarna!

Heej igen! har tråkigt så tänkte skriva av mig litegrann. kom just in efter en ränsa tankar promenad , det är seriöst det ända sättet som jag får bort allt jag går och grubblar på! jag tänker alldeles för mycket. imorgon är det skola , vad tråkigt & jobbigt , fast ändå inte så tråkigt men ändå. och på onsdag fyller jag år (a) tycker att ni ska ta & gratta mig då faktist, då får ni en kraaaaam :) Asså shit vad det har börja bli kallt! bläää det är hemskt, fast det mysiga är att det börjar bli mörkt nu på kvällen ode, jag sover så mycket bättre när det är mörkt. och igår så började anders prata & så kom han in på nationella proven ;o har inte tänk på det men det är ju bara om 1 år! ännu mer jobbigt, ser värkligen fram i mot det, host. gah asså jag tänker för mycket på skolan med betygen ode! känner en stor press! inte fatt det är så jätte svårt men, bara men! ;s och filip sa ocå något idag som fick mig att tänka, att på skogså så var jag fan smart! sen under 7an så har det bara försvunnit, jag fick den gröna boken i matte? jag var typ den ända tjejen som fick den! men nu orkar nog ni som läser detta inte höra mer om mitt klag prat så nu går jag & duchar och sen slår på en film :) hare bra puss&hej

Du är min bästavänn, du är en av dom som jag litar på mäst. kan prata med dig om vad som hellst och du bara tar dig din tid att lyssna och förstå mig, vet inte vad jag hade gjort utan dig seriöst, du ska veta att du betyder jätte mycket för mig  jag älskar dig :) om du nu läser det här vilket jag inte tror att du gör för du är ingen läs typ precis ;) men ta åt dig för jag tänker inte nämna något namn! älskar dig nördiz <3


Kommentarer
Postat av: tina

Tro dt eller ej , JA LÄSTE HELA SKITEN ! :'D mkt, mkt stolt !

2008-09-04 @ 17:38:46
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: tina

oj ja kommentera på fel inlägg ;[

2008-09-04 @ 17:39:11
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: tina

tänkte faktiskt på de där långa :'( Men nu blev de ju bara helt fel ;(

2008-09-04 @ 17:39:37
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0