yeeaahh !

Hallå ;-p
Idag så har jag vart med Ali filip elina & elin ! myyycket trevligt .
först så for jag in till stan , väntade på seg åsnan & kängrun , sen efter ett bra tag kom dom haha oså började vi vandra mot torpgärdan , mötte tina vanja & sofia , tin hade badat i freecch vattnet ! *HOST* asså det tog ett bra tag att gå till elina & elin faktist i min jävla snigel fart ! men iaf vi kom fram , oså gick vi till dagiset , sen for elina & elin och hyrde en film , oså kom dom tillbaka haha , suprise eller hur ? Dom hade hittat nån *them* den var faktist helt okej ;-p nog fatt jag inte fattade så mycket av den men ändå , sen så for filip till sin morfar , oså for vi till shell eller statiol ? vet inte skilnaderna på dom xD iaf den vid Ica ;-p mötte anderas där hahaha :) coolisch barnet ! sen så for vi och sa hej till filip , fast elina & elin for efter ett tag , oså vare is jävla kallt ute faktist ;s . Så vi gick typ in oså fick jag dampa lös där inne fatt de är så fint där :] vi kollade på de där huset ett tag ;o ! men nae då inte blev det nå av det .. Och i deras badrum hade dom nån sånhär massage stol :] så jag fick tästa den , den var skit skön :D fast den kändes ganska peddo den klämnde typ på min rumpa haha xD ! sen skulle ali hem , men jag & filip stoppade han ett tag tills mamma kom & hämtade mig :] så satt vi & prata ,men det tog en jävla tid för mamma att komma,  som vanligt då ! aja sen for jag hem , konstigt va :D ? men nu ska jag se en film , puss&hej

föresten detta blir mitt 60:onde inlägg ;)

ibland blir man bara för less på vissa personer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0