Zuper zeBra ;)

halllå :D
just nu sitter jag hos elina :)
elina duchar & jag och elin sitter och pratar om , jag vet inte vad XD
igår så typ . först kom jag hit , tog med mig min cool cykel hit haha ! oså typ for vi till elin ett tag , sen så cyklade vi till shell &sen runt och runt , sen så ringde david & fralla oså ville dom att vi skulle komma till shell , så då släpade jag med mig elina & elin dit typ vid 2 , mycket duktigt gjort av mig tycker jag ^^, oså kom dom efter ett bra tag , inte lita sega ungar :) och fralla tog min cykel ;( han sårade mina känslor !!! nemen , muppigt ändå ;-p sen så typ for vi mot elina , då ringde emil & erik osa att vi skulle möta dom , så då stannade vi vid erik oså hejhej :) oså hejdå ;-p sen for vi till elina & somnade typ snabbt , jag & elina ska typ till stan snart tror jag , men nu orkar ja inte skriva nå mer , puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0