300 inlägget

Godmorgon godmorgon
direkt blogg idag då, vaknade för typ cirka fem minuter sedan. tråkigt att man sover
bort halva dagarna men men det är ju lov så.. sitter just på mammas dator för min
har fått damp och vägrar ta imot internett, som sakt har jag ju otur med allt som
handlar om teknologi! men idag så har jag ingenaning om vad som kommer hända
tror jag egentligen skulle vara med felicia och köra skoter men jag vet inte haha :-)
och ska skaffa gratis sms igen idag, wie så nu får ni ta och sociala! 073-8007796
Och juste kul att ni har börjat komentera mera nu, värkligen super kul dels så får
man ju se lite vem som läser ode. men nu ska jag se om jg får igång min lilla
dator, puss hare ;*


Kommentarer
Postat av: Elin ;P

Jaa, så var de =) <333

2008-12-26 @ 14:37:22
URL: http://elinarngren.blogg.se/
Postat av: Elin ;P

Jaa! <3

2008-12-26 @ 17:08:57
URL: http://elinarngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0