A stare on you lovely darling

Äntligen! äntligen är jag klar med engelska skitet om det där djuret
blev nog ganska bra tror jag, och så är jag klar med svenska recentionen
så nu är det inga mer läxor att göra! så grymt skönt det känns :)
och nu är dessutom gulliga lilla et'n ute på blocket ;/ min fina lilla
skoter haha! ingen tror typ att jag någonting om skotrar.. pfft, det kan
jag faktist (: bra inte sådär överdrivet mycket! nu ska jag se andra avenyn
och snart kommer mamma hem med mitt löshår (a) puss hare ;*


ursäkta nötet av ego bilder, men kolla bort annars? ;D

Kommentarer
Postat av: anonym

vacker du är..

2008-12-11 @ 21:12:38
Postat av: Anonym

snygging!:D

2008-12-12 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0