I'm better off without you

Jäkla volvo haha.. körförbjud nu på våran privat bil, och det är
en jäkla massa som måste bytas på den, allt mellan broms klossar
extraljusen vinterdäck ska sättas på handbromsen måste lagas
osv osv, kommer inte ihog allting men iallfall, ingen bil tills nisse är
klar med den? idag har jag inte kunnat göra så mycket har huvudvärk
som plågar så fort jag rör på mig.. och min lilla gulligt fula kusin albin
ska sova över hära, det hjälper inte speciellt mycket mot huvudet haha
äh nu får det vara nog med detta inlägg (: puss hare ;*

               Emil vännen ;)
                                             bodens hockey förening haha

Now that it's all said and done,
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down,
                                                                 '' Daughtry - Over You ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0