JUL LOV, ÄNTLIGEN!

Åh det efter länktade lovet är nu äntligen! gode skönt att iallfall kunna sova ut
och slippa plugga! dagen idag var tråkigare än vad jag trodde att den skulle
vara, vi hade nå klasskamp man skulle göra olika saker, det sög! det gjorde
våran klass oxå haha. nej men vissa saker var vi bra på iallfall men efter det
dära så fick vi lunch och sen betygen! fick godkännt i alla ämnen utom den där
förbaskade fysiken. men men det ska nog gå att fixa, men nu är jag iallfall hemma
mamma och nisse är i luleå och handlar julklappar, och kim har jag ingenaning
om vart han är, så är iallfall själv hemma tänkte försöka mig på att göra knäck!
suger på det men men.. och ikväll eller imorn? ska jag vara med min älskade
kusin som är på besök i boden nu under jul! saknat dig mycket mycket <3
men nej nu ska jag kolla upp recept, puss hare ;*

no doubt, true love comes from the heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0