Kanarieöarna - Las palmas

Ja, dit ska mina kusiner nu på onsdag! satans vad nice att fara
utomlands och fara bort från boden! och dom där ungarna kommer
ju dessutom reta mig när dom kommer hem! xD 
man värkar inte vara så välkommen att följa med heller haha,


viiktoriianiilsson.blogg.se säger (20:19):

med gud vad härligt! jag följer med i din väska hahahha (a)

Linnet säger (20:22):
men vad knäpp du är, du är ju inte så lite som en resväska, klanto!

viiktoriianiilsson.blogg.se säger (20:23):

HAHAHAHAHAHA! men du får väll skaffa en större väska åt din snälla söta & rara kusin ;)

Linnet säger (20:26):
nej mina kläder måste få plats! :)

 


Kommentarer
Postat av: hanna

mitt arbete i skolan är om las palmas (y)

2008-12-15 @ 22:30:27
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0