* L O V E *

Jag tror inte att jag är ensam om att längta till imorn inte.. gud vad kul med
jul haha! vet att det är ett evigt tjat men skitsamma, det är ju bara en gång
om året man kan tjata om det ändå så. fast jag har ingen julkänsla, det
hade jag inte förra året heller, det är ganska tråkigt men det funkar ändå
super mysigt hur som hellst! ja men iallfall kom just hem från stan, har
vart och handla till imorn, köpte hur mycket mandariner som hellst, mums!
haha.. osen for vi förbi kusinerna en snabbis och bytte julklappar eller vad
det nu kallas, lägger in lite blandade bilder bara, för att. och förresten jag 
kommer aldrig orka att skriva så mycket som det behövs dagligen så, men puss hare ;*

En ganska frän snögubbe haha, eller vad sägs? (-:

V. Bästa kyssaren som finns.
 I. Helt underbar i sängen!
K. Vild och galen!
T. Omtänksam och bryr dig.
O. Kanske inte så jätte smart.
R. Populär bland alla.
 I. Helt underbar i sängen!
A. Gillar att dricka/festa!

N. Du kan behålla hemligheter.
 I. Helt underbar i sängen
L. Alla älskar dig!
S. Lätt att bli kär i.
S. Lätt att bli kär i.
O. Kanske inte så jätte smart.
N. Du kan behålla hemligheter.

A S - G A R V !

Kommentarer
Postat av: Anonym

O. Kanske inte så jätte smart.

stämmer som fan på dejj!!!!

2008-12-23 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0