Oh baby, it's not real

Hej (:
alltså det är fan överdrivet kallt idag seriöst? nej huvva det här är inget kul..
så var det måndag igen då, tillbaka till skolan, oj vad jag länktar till lovet!
dels fatt jag är väldigt nyfiken på betygen, nåja idag var det väll lika tråkig
skola som vanligt, morgonen engelska, svenska, gympa, lunch, bild, fysik
som vi fick sluta direkt på nästan så jag & emil gick ner till elev tills bussen
kom, sen var det bara hem, ska snart på bio oxå (: eller ja om jag orkar
skulle ju vara lite trevligt att äte ute och göra ngt med familjen.. men bio med
dom vet jag inte? får se hur det blir men nu ska jag avsluta detta inlägg, puss hare ;*

If you only knew what i talked about
When I'm with my friends just hangin' out
Then you'd have the inside scoop
On what to say, what to do
That way when you play the game
Baby you could never lose

                                                  '' Miley Cyrus Fly On The Wall ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0