Okej sista inlägget nu :-)

Jo jag vet att jag har skrivit lite onödigt och mycket idag, men nu blir det första inlägget

med den nya datorn! är jätte seg på att skriva med den för alla tecken ligger ju på olika

plattser än på ett vanligt tangentbord hehe! men man lär sig väll! nåja idag var det en

väldigt trevlig dag inte för mycket folk och lungt! som endel vet så har jag ganska stor
släkt och fira jul med alla blir för mycket tycker jag. men iallfall fick 800 kronor idag oxå
nej vet det är inte så mycket men ska få 3200 av mamma snart så 4000 är ju rätt så
nice! men nu ska jag fortsätta se tv, puss hare ;*

Lite bilder som jag lovade! jo vi är lite speciella heh..


Kommentarer
Postat av: alexandra

shitttttt va vacker du är!

2008-12-25 @ 13:04:33
Postat av: tina

haha jag saknar dig också din dampstjärna ;) , Vad de ska betyda kan du avgöra själv XD HAHAH , jag vet inte äns själv .___. , Varför skriver ja de då ? , Haha nu ids jag inte sudda :c , <3



HAHAH , kim XD

2008-12-25 @ 23:50:07
Postat av: tina

vad ska hans tecken föreställa ? XD

2008-12-25 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0