Tomten kommer snart, yeah! (-:

Godmorgon!
om ganska precis tolv timmar, är det den tjugofjärde december! snart kommer
den runda röda & goa jultomten med julklappar, hur nice är inte det va? :-)
och min dator har hunnit komma till posten idag, skönt! trodde inte den
skulle hinna komma före jul. Dagens planer kommer.. vara tråkiga helt
enkelt, man kan ju inte alltid ha kul? ska bara fixa en massa till imorn &
städa, hmm.. och ikväll blire till att se film, tänkte se den där filmen du pratade
om elina'a :-) tror jag har sett den men, blir väll en repris isåfall, nu ska jag
ge mig på att göra knäck.. skriver sen puss hare ;*

hur kunde jag veta, att du var bara som alla andra!

Kommentarer
Postat av: felicia

jaahaa, men nog kommer du säkert med (;

som en liten julklapp eller någe sånt :D <3

2008-12-23 @ 13:46:14
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha tack ;D

2008-12-23 @ 17:44:52
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0