Tro det eller ej, men jag gillar faktist dig!

Go'morgon eller go'dag?
sitter just nu i köket på min lilla speciella plats, och väntar på att felicia ska ringa! men
den ungen somnade inte fören klockan sju oså nötte hon ner mig med ett hur långt
sms som hellst där hon klagade på en macka? hmm.. så kommer säkert ta ett tag
innan hon vaknar antar jag. men iallfall, jag har kommit på fyra stycken super bra
nyårslöften som jag ska försöka hålla för mitt eget bästa! men hallå jag menar hur
många är det egentligen som klarar att hålla sina löften ett helt år, två på tusen?
men nu skriker katterna på mig dom vill ha mat, som vanligt! puss hare ;*


Skåter - aj löv it!


Kommentarer
Postat av: Elin ;P

Volka är löftena då ? =)<3

2008-12-27 @ 19:48:03
URL: http://elinarngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0