äckel mygg !

halllllå , idag har jag vart med elina elin filip & ali , först så for jag till kusinerna oså var jag och morbror barn vakt åt nå skit söta ungar sebbe & cessi ;) SVIN GULLIGA :D ! iaf sen så gick jag till bussen , brumm till stan , fick vänta på trög skaften i en timme , sen så typ vare farmt utafan , aa ,  så gick vi till coop jag köpte 4 x-ray och 1 burn och jag har redan slut ;s , sen kom jag på att de är nog inte så smart att dricka så mkt sånt , aja sen tog vi bussen till södra , for runt & runt , ner till träsket , till skolan och gungade , sen for elin hem , oså haha först så skjusade filip elina på alis cool cykel , sen så skulle elina skjusa honom HAHAHAHAHA jag höll på att garva ihjälmig dom typ cykla in i stenar & in i skogen och allt sånt xD fst sen fick jag åka för att jag hade gått så mkt (a) , oså försökte vi få tag på emil men nejdå han svarade såklart inte ;p synd det haha ! oså fick mamma sluta 2 timmar tidigare ;o så for och åt sen hem , på hem vägen mötte vi en helt jäkla parad med motorcyklar , yeee cola gubbzzz ;s ! men nu oooorkar ja inte skriva nå mer , puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0