brummbrumm

Hej ;)

vaknade vid 1 , for med mamma till luleå & lämnade in hennes dator på fixning , det kommer ta 3 jäkla veckor för dom där att fixa den, jobbigt värre -.-
aja , sen for vi till lite affärer & kollade åde, oså tillbaka till stan & åt , sen for hon hem och så bare av till monstertruck med bror & nisse , mötte små kusinerna där så stog med dom , eheh hyper barn ;s . det var ganska intressant där oså :) , men för några år sen när jag var och såg dom så var det mkt bättre ;s , då hade dom mer truckar & mer personal så det var som mer show ;p . Jag skulle jätte gärna villja fara till globen & se Monster Jam det hade vart ganska nice faktist ;) sen efter så for vi hem ,ska snart se nån film jag fick av Lotta , få se om den e lika dålig som den förra jag fick xD , haha men hejdå :)

för bra för att vara sant .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0