chaooiiieieiei ; ppp

okej början på en till blogg , asså de är trist att skriva blogg för de finns så mycket man vill skriva om men jag orkar aldrig skriva så mkt xD , men aja nu fåre vara så här att jag berättar kort & snabbt vad som har hänt :)
ja , elinas mamma & bror kom & hämtade oss vid 7 , vi for till elina , hon drog till stallet & jag och elin till henne , sen kom elina efter ett tag , pratade , satte oss och såg saw 2 ;) sjukt äcklig film :p , inte läskigt alls typ , bara rent utav äcklig xD jag låg typ mitt framför tv och typ skrek till dom på tv ba ; MEN SPRING DÅ FÖRFAN DOM HAN KOMMER JU :O SPRING DÅ DUMMA SAKER :O , medans elina & elin satt i soffan lite mer rädda XD sen cykla elina hem kring 2 vare tror ja , ochså somnade vi , sen vaknade vid 1 , så kom elina vid 2 , HAHAHAH asså så jävla enformig blogg xD aja , sen så cykla vi till ica , sen när vi va på väg hem , så började det ös regna haha , inte lite blött nej då ;) sen så typ for elin till sin pappa och elina hem , så då gick ja till kusinerna , fast ingen va hemma haha ;S så jag bröt mig in (y) oså typ cykla jag till ica och köpte vindruvor haha ;s oså mötte jag tobbe , sen så cykla ja tillbak , sen kom mamma & kim & nisse från lyxele , sen nu hemma ; pp mina bloggar e sega , stackre som orkar läsa hela ;/
aja ska kiiila nu & gå på toa ehehehehehehehehehehehehehheheheheheheheheheh.... , HEJDÅ :D


även fast den här är väldigt gammal oså , men ändå tycker den är så söt så måste ba skriva den ;o

En tjej frågade en kille om han tyckte hon var söt.
Han svarade nä.
Hon frågade honom om han ville vara med henne för evigt.
Han svarade nä.
Hon frågade sedan honom om han skulle gråta om hon lämnade honom.
Och än en gång blev svaret nä.
Hon hade nu hört nog och gick därifrån med tårar som strömmade nerför hennes kinder,
men då tog killen hennes arm och sa;
Du är inte söt, du är vacker.
Jag vill inte vara med dig förevigt, jag MÅSTE vara med dig för evigt.
Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö.
Så nu vill jag säga till dig:
Jag gillar dig för det du är till mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0