haha erik

hejhej igen xD
idag har ja typ vart förbi kusinerna oså typ sett film & städat lite , och så vare 2 poliser hos oss imorse eheh , fast dom skulle hyra våran husvagn ;o oså gav den där tanten , mamma nån sida som man ska sälja typ smink ode , aja det var iaf nå shit , fanns mkt fint smink , och hudvård ode :) & idag så har jag fått mäst besökare på min blogg enligt den där statik grejjsimojjset , mycket trevligt =)haha igår så hade jag & erik ett litet samtal, jag höll nästan seriöst att garva ihjäl mig xD för er som vet hur erik lungren är så är det där ett mkt ovanligt samtalseämne för honom ; p

fast jafick inte ha lvar den på min blogg för honom ;o men kans skicka på msn (y'

men ska gå nu , puss&hej

föööööörlåt vännen ;/


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack hur hitta du till den?

2008-07-13 @ 18:09:23
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0