hahahahahahaha !

SÅ JÄVLA SKRATRETANDE SÅ DET FINNS INTE ;o !

hejhej , kom just hem från någonstanns och jag håller på att pissa på mig haha ! Har vart med emil & filip idag , först så for vi till djuptjärn gjorde upp en brasa , vilket gick mycket mycket lättare idag . eftersom att inte dumm john spruta ner all ved med deo ;p , satt & prata ode , sen kom den där gubben ner igen och gav oss lite ved , snällt :) oså börja han babbla på som vanligt , haha ganska cool gubbe tycker jag xD Han sa till emil och filip ba ; ja oså vare 2 tjejer i typ 12års åldern som var och plockade blommor från rabatten ! ni vet att ni ska sätta på dom riktigt jävla hårt när dom gör sånt ;o ! hahahahaha jag höll på att dö av skratt ,jaja men efter ett tag så stack han , skönt haha han babblar för mkt ;s oså typ försökte vi ringa ali men hans telefon är typ trasig så då ringde vi erik istället (y' han är på gotland i Visby oxå dessutom ;o jag älskar att vara där det är så mysigt :) men efter ett tag så dog hans telefon & brasan slockna så då for vi typ runt lite grann och kollade oså , sen till innbyns byalokal & stanade där ett tag & prata mer & mer & mer , sen vart jag så jävla piss nödig & trött så då for jag typ hem , fast haha jag hade filips väska på mig ;s så dom kom och hämta den ? onödigt tycker jag , men nu orkar jag inte skriva nå mer jag håller på att däcka här vid datan (y' puss&hej

underbar , underbarare , underbarast !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0