hej ;p

nu äre så här att mitt internätt har vart helt dött sen i torsdags , tacka åskan & min smarta hjärna för det . drf har det inte blivit nå bloggar dom senaste dagarna x) , men kort & snabb berättning av det som skulle ha stått ;p

Aja börja med torsdags så , eh jag kommer inte ihog vad som hände på dagen men sen på kvällen så for mamma & nisse iväg ngn stanns , oså kim har vart m farfar ngn stanns . så jag var själv hemma , oså kom åskan , precis ovan för huset & den dundrade som fan ;s , man hörde hure skaka i väggarna ;o , det var ganska läskigt x) , så jag sparng & drog ut alla kontakter åde , trodde jag , sen small det i hallen -.- g0000dbay mammas data & internätt , eheh.. aja sen kom dom hem oså somnade jag

sen fredag kommer ja inte hlr ihog vad som hände xD jag var i stan & solade typ :p &så på kvällen kom lillebror hem :) hade faktist saknat honom x) , TRO DET ELR EJ :O ! så jag satte mig & såg film m honom sen slockna jag vid 12 typ ;o

sen lördag var jag med elin & elina :)<33 vi gjorde mycket som jag inte riktigt orkar skriva om xD men , vi for till travet för dom hade nå grejjs , så jag & elin satt och pratade ode , sen när ja skulle hem , asså jag var så frusen så härregud ;o , det var inte skönt kan jag säga , jag frös hela natten om fötterna för ja gick i bara tofflor , så ingen bra sömn den natten -.-

& igår så låg jag och såg film hela dagen , 7 st filmer på rad nästan , denni ;) , oså såg jag på Life of rayen , eller hur fan det nu stavas xD , gode het killen är ;o aja sen så babblade jag på med min bästevän som snart kommer hem hoppas jag :) sen slockna jag .

oså idag så for mamma & köpte nå grejj , så nu funkar internätt igen x) skönt , asså att skriva blogg det blir nästan som en drog :P tycker iaf det är väldigt roligt att skriva :) sen på kvällen for jag till bryggan med bv , och sola&bada , nästan iaf xD , halva kroppen :P slå denni ;) , men det var sjukt kallt i vattnet ;ooo aja låg iaf sola&pratade , sen kom petter ner ett tag & babblade på sen så stack han , oså for vi typ hem , och nu så gör ja inte så mkt xD , ali den muppen ringde för ett tag sen & hade mycket med damp hahaha xD , menmen nu orkar ja inte skriva nåmer :P , hejs :)

snart kommer min bästavänn hem , shalallalalal :)

& jag har oxå lagt en tanke på att jag borde lägga in nå nya bilder på pix , men det kommer ska ni se :) men jag har typ inga bilder att lägga in & min dator har lite damp just nu ;o


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha hejhej :p och hejdå =P

2008-07-07 @ 17:51:17
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0