mkt till sömn i natt !

hallå , igår så låg jag & såg på film till 8 ungefär , såg Hajjar som hajjar , hitta nemo , & herbie (y' så gåre när man har väldigt tråkigt haha . sen kom mamma inrusande kl 11 & fråga om ja skulle med till luleå dom ska köpa nå nytt köks bord , äntligen ;o så då vare bara hopp in i duchen . så jag är nog i luleå hela dagen ring & sms :) ? jag har fått mer gratis sms & ringer gratis inom telia så vad väntar ni på ? 073 8007796 men nu ska jag dra dissen mot er & sluta skriva ;) puss&hej
senare , ja då vare bara hopp in i bilen och så bare av , men ja fick inte gå på affärer åde för vi hade släp med oss och det var obesiktat så det var ganska synd .. men iaf vi for till Kronan , där bodde dom som vi skulle köpa de där bordet av , asså härregud vad fin lägenhet dom hade , och så jävla gulligt par va dom oxå :) jättre trevliga & allt och man såg på tjejen att hon ville ha barn för hon kolla på mig & kim helt gulligt haha ;p aja sen vare bara att fara hem tyvärr ;o blev inte i där hela dagen , dumma släp .. & imorgon ska jag på badet med kim ;s ngn som vill följa med ? men jag är så jävla trött just nu så ska gå & lägga mig ose en film så puss&hej

det gör mig ledsen att du inte äns bryr dig lägre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0