nice ; p !

hejhej :) Idag så typ ringde tina & väckte mig kl 10 ? somnade om för jag var så jävla trött oså klev upp 12-1 tiden , sen så kom poliser till oss , med husvagnen dom har lånat hah ; p SÅ JÄVLA GULLIG UNGE DOM HADE :) åh jag typ smälte ! dom var typ här i 3 timmar och pratade & pratade & pratade , trevliga polizzz ;) ! aja sen så skjusade mamma mig & tina till stan , var med ali & filip och gick runt , sen in till coop oså kom My vanja & sofia xD länge sen jag såg dom haha (y'  OCH MY DEN SKITUNGEN HAR VÄXT OM MIG :O ! haha asså hon är 2 år yngre vafan xD , sen så gick för dom så vi gick ner till marknaden och dampade , sen kom robin :) oså tog han ali's cykel av mig ;o ! mupp ;p oså typ efter ett tag så kom rasmus oxå , sen så stack ali & filip bara sådär ;o och lämnade mig med robin tina & rasse , så då typ prata prata prata prata och hade dom lite segt med damp hah , fast sen for robin , sen så gick rasse hem , sen gick jag & tina till ica , sen for vi oxå hem ! suprise ; p och erik kom hem idag , välkommen hem haha ! men nae nu orkar ja inte skriva nå mer lite snabbt berättat av dagen . puss&hej

Kommentarer
Postat av: Tina

Älska <3

2008-07-28 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0