torsdag ;p

hejhej :)

efter bloggen jag skrev igår så , kom kusin & bror hem , vi typ bakade & sen tog vi ut x-boxet till våran sovstuga oså satt dom å nördade till typ 4 , sen gick ja in och sov , pallade inte dom där nördarna xD , sen så vaknade jag kring 2 oså vare bara att fixa sig åde , sen på kvällen for ja till elina :) , moa fiffi & elin var oxå där , haha fiffi & elina badade i deras pool xD , och det var 14 grader ute  ;o , galna barn ;p , sen drog vi till elin & såg the ring , JAG VAR SKIT RÄDD :O , jag & elina typ nöp varandra i armarna haha ; p , sen så for moa & fiffi , oså gick ja å elina till henne , oså kom mamma vid 1 typ, oså hem ; p , snart så ska ja väll nörda igen m dom , eheh .. aja hejdå :)

smile for me now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0