3 steg fram , 5 steg bak ..

godkväll ! :)

har s j u k t  tråkigt just nu , typ ingen är social eller ngt , jo eriiiiiiik är jätte social m mig ! :D
ska snart gå & lägga mig , vet att kl bara är halv 1 men jag måste upp ganska tidigt , ska till tandlkaren tyvärr ! -.-
osen ska jag till elina , något kul händer iaf imorgon :) .
Idag har jag inte gjort så mycket , typ varit med felicia & sen med mina små kusiner . tycker det har varit väldigt tråkigt väder idag ! ;s , trist. nu äre ju sommar såre ska vara varmt & soligt :)
Jag har fortfarande inte förståttt att de är sommarlov ;p men aja , jag lär väll komma på det så smånig om ! ;o

menmen , nu ska jag se en film , hej&puss ! <3


d e t  ä n d a  s o m  s n u r r a r  r u n t  i  m i t t  h u v u d  j u s t  n u , d e t  ä r  d i t t  n a m n !  j a g  v i l l  b a r a  g l ö m m a  d i g  &  a l l t  s o m  h a r  h ä n t ,  s n ä l l a ...


nöjd nu erik ? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0