baby this situation's driving me crazy

amen hej ! ; )))

idag så var jag med elina , vi for till dolalr store & köpte franks (a) , sen gick vi in till stan & åkte hem :p
&sen så kom elin förbi ett tag oså for jag ;p haha oså bröt jag mig in i kusinernas hus xD , för ja höll på att pissa på mig ;ss , eller okej , jag bröt mig inte in men ingen va iaf hemma ;p
nu så ser jag på fotboll , ryssland leder :( , hoppas vi tar igen (y)
amen ja har inte så mycket att skriva om :P , hej & puss ! <3

juste , jag har ju beställt några saker som snart kommer i posten ! :D

- underkläder
- grå 3-kvarts mjukis brallor
- grå tuptopp
- pyamas ... haha ;s
- vit kofta med tillhörade vita mjukis byxor
- 2 kuddar .. xD
- nån body nånting ;s
- & en ljushållare typ

, haha nåja , det är iaf nått :)


men , heeeeetn0000s ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0