BRA SVERIGE ! :D

hallllllååå ! :)

gjort idag , har varit med elina & elin , vi for typ toll dollarstore och köpte franks , sen kom mamma oså åt vi på stan med henne , sen for vi till elina , till deras söta hästar ! :) sen for jag hem & såg på fotboll ...

FY FAN SÅ SMEKTA DOM BLEV , BRAA SVERIGE ! :D     2-0

jätte bra jobbat :) , hahahahhaha osen har jag haft ett väldigt intressant samtal med min ven alexander

tomtemor säger ; hur mås det då ? :)
viktorianilsson säger ; dåligt , självdå? :)
tomtemor ; DÅLIGT ? :O vadådå ? :(
viktorianilsson ; haha amen , jag har jätte ont i foten & höften ! xD
tomtemor ; men .. man ska inte använda foten , man ska använda dom högra fingrarna ..
viktorianilsson ; HHAHHAHAHAHAHAHAHHA
tomtemor ; fattade du de där? xD
tomtemor ; fan det trodde jag inte du skulle göra :D


hahaha , okej alle , så seg är jag faktist inte , men så seg är du xD , asså det där var inte alls roligt men jag höll iaf på dö av skratt ! ;p

asså det är så sjuuuukt härligt med sommarlov ! ;o , fan man kan sova hur länge man vill å inte stressa till nån jäkla buss , asså tummen upp för sommaren , värkligen :)

men nu vet jag inte vad jag ska skriva nåmera :) hej&puss ! <3

i miss you , every second , every minutes , every step I take ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0