mj00 :) !

efter bloggen jag skrev igår så , såg jag på fotboll , snyggingen Torres gjorde mål oså vann dom :) ! grattis xD , sen så var jag rätt så ledsen , men då ringde bästevänn & jag blev mycket gladare , haha han sa något as segt oså börja jag as garva m mitt *UNERBARA* skratt , oså hade muppen på högtalare så hans kompis hörde .. eheh mitt skratt e förjävligt xD ! aja sen så typ förskte jag andvända upp alla gratis sms , för dom går ut snart , så jag spamma till alla , 10 meddlenade långt sms xD eheh , stackare ;p ! sen slockna jag
oså vakna jag , haha? & gjorde inte så mycket såg på film , oså for vi ner till stan & typ gjorde lite små saker , for förbi morbror & sen till Skapa , mamma skulle på möte, eheh hon sa att de skulle hålla på typ 40 min , MEN DOM SEGA SAKERNA HÖLL PÅ I 2 TIMMAR & 20 MINUTER ... ;s , så jag satt & spelade spel m några roliga filurer ;p ! , osen for vi & handla , sen hem . & nu så har ja precis sett klart en sånhär film som man måste följa med för att fatta , men jag fatta absolut ingenting av den , haha jag kan inte se på film för jag är så dålig på att hänga med xD ! ...
ochså fick jag ett väldigt tråkigt besked igår , att den där muppen ska vara borta i 3 veckor till ! :o , fan , 5 veckor ungefär sammanlagt ;/ , MUPPP JÄVEL xD !!!!!!!!!!! menmen , hejdå :) !

senare , nu sitter jag & stört lipar åt en film jag såg nyss x) , SÅ JÄVLA SORLIG ;( ! . min bästavänn ringde nyss & försökte lura mig att han var ngn annan , hahahah du suger på sånt vännen ;p ! vi babblade på om en massa saker sen så la muppen på fatt de kostade mkt för han att ringa , MOHAHAHAH ;o ! & nu ser jag på tv , fast de är bara mordprogram på x) de är läskigt vafan xD . & min sms kompis bara dissar mig ;/ tråkigt värre ... ska nog försöka sova nu :) hejdå ;p !

VIKTOR, VÄNNEN DU ÄR UNDERBAR <3 ! :)

jag saknar dig , så det gör ont ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0