Åt helvette med allt..

Go'kväll :)
blandad idag kan jag bara säga.. fan att det ska bli så här hela tiden ;s
men nåja, på morgonen hade vi typ so, efter det engelska, boring!
sen hade vi sv-eng, lite roligare iallfall, sen lunch, slöjd, klassråd, tema
på temat fick vi se madagaskar 2 som vi såg på bio i fredags haha
fast kvallan var värkligen inge vidare kan jag säga, men sen så slutade vi
for hem till felicia hjärtat :) måste bara säga att jag är så úber glad
över att det löste sig med det som var, för vi är närmare vänner än vad
vi varit förut, min andra halva <3 men nåja vi gjorde väll inte så mycket
såg på tv och tog det lungt, sen kilade jag iväg till kusinerna och väntade
på att mamma skulle sluta, och vad gör inte mina otroligt mogna
morbröder som är 27 & 36 år gammla när man komer dit? jo sitter och
nördar x-box, och sitter och skriker åt varandra haha.. ja men efter
en timme typ ungefär kom väll mamma och vi for hem, ska ta och äta
nå nu är hungrig som fan, puss hare ;*

 gode lätt det
                                                                 var att  vara liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0