Du är perfekt, på alla dåliga sätt

Hallå hallå :}
Måndag igen då, en månad kvar till jul nu hehe tomten <3
Men iallfall, skola igen då oxå, på morgonen hade vi engelska med
Justina, och efter det hade vi svenska fyllde i blanket om vi röker snusar ovs.
sen fick killarna gå ut och så pratade eva med oss tjejer, vilket trams haha
men sen var det bara att kila iväg till badhuset, där gjorde vi typ ingenting
lärde oss livräddning osv, sen hade vi en timme på oss där inne så
jag danne emil filip & fralla satt och dega i bubbelpolen, grymt skönt!
medans erik odom rullade sig i snön som nå hundar haha, kallt xD
sen glömde vi bort tiden så hade typ bara 5 minuter på sig att byta om
fort fort, när vi kom till skolan hade dom hunnit stänga matsalen precis
så gick åthelvete att konsentrera sig på fysiken, hatar fysik det är tråkigt & jobbigt
sen var det bara att fara hem, kim & jag fick åka i traktorskopan haha (a)
oså hissade nisse upp skopan så det var högst uppe, trodde jag skulle trilla
av den haha! och nu ska jag se på filmen som jag inte hann se igår, puss hare ;*
               
I can't waste time so give it a moment
I realize nothing's broken
No need to worry bout everything I done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction
I loved you once
Needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo I'll always have you
I'll always have you
I'll always have you        
                                         '' Jordin Sparks - tattoo ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0