Hej kom & ta mig? (;

Tjobre'z :)
kom just hem, fryser såre bara sjunger om det haha, nästan -17 grader ute!
tar tillbaka det där om att jag gillar vintern nu iallfall, nåja börjar med skolan då
sovmorgon, ohyeah hade typ so på morgonen, sen bad idag behövde vi typ inte
göra någonting typ bara simma lite, satt i bubbelpoolen resten av tiden
med typ adam wille emil erik danne petter, sen var det bara upp och iväg till skolan
matte hade vi då, sen slutade vi väntade till nästa buss vid 3 för ingen var hemma
hos kusinerna, for dit sen blev jag skickad till stan och köpa hårfärg till moster
sen blev det hockey med moa & elin & my, boden vann med 8-5 hehe!
kolla vilken koll man har :) haaahaaa anders har läst min blogg, visste att
han skulle vara nyfiken nog att kolla på det han suckar åt hela tiden, pff
äh skitsamma ändå ingen ide som du säger? ska duscha, puss hare ;*

Day and night
I'm always by your side
'Cause I know for sure
My love is real, my feelings pure
So take a try
No need to ask me why
'Cause I know it's true
I'm still in love with you

I need a miracle
I wanna be your girl
Give me a chance to see
That you are made for me
I need a miracle
Please let me be your girl
One day you'll see
It can happen to me 
                                           '' Cascada - Miracle ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0