ohja :)

Hejsan (a)
nu har jag äntligen fått tillbaka internett :)
mycket skönt, så nu blir det fart med bloggningen igen!
erkänn bra det haha :)
men iallfall orkar inte skriva så mycket nu, finns för mycket att berätta om men men x)
men idag var det ju lixsom skola, rätt kul faktist haha ;o
morgonen tråkig fysik, sen svenska, fiffi och jag hade värdens hyperaktiv
damp och ja :) sen var det lunch oxå, hemkunskap, fyshälsa, matte, svenska
hem, och nu är min morbror och mormor här från hudiksvall, trevligt trevligt :)
kan inte alla bara lägga ner med allt prat, blir bara jätte tjatigt..
men nu ska jag kila, puss hare ;*



I know it´s time for me to start to show
I´m not gonna let you go
We´re not going down
Just take a good look in my eyes

...Without having you by my side
If we end it now
There´s no reason to carry on
So please don´t go

It´s time to say goodbye
To the crazy things I´ve done
I´m gonna put it all behind
Cause I live my life for love

Listen to the words I say
Yeah I live my life for love
Listen to me when I say
I´m not gonna let you go
We´re not going down
Just take a good look in my eyes

I live my life for love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0