Bara en fråga åter står

Åh vad jag känner mig förrvirrad!
allt känns ganska upp och ner just nu.
vet inte om jag ska gråta eller skratta åt saken.
Nu är det enbart upp till dig för jag har sakt vad jag känner & tycker.

Nu till något diffrent :) undra om det stavas sådär ? ja men iallfall sitter just nu med både hemkunsakp läxa & engelska läxa, inte så svårt men de är mycket att läsa & skriva. helt onödig blogg men bara för att jag orkar int läsa läxorna just nu & mamma tjatar på att jag måste. orka läsa det här :) ? du måste ha typ riktigt tråkigt, typ som jag då! shalala det är många som tror jag är helt sten kåt på en person, men där har ni fel faktist :) just nu gillar jag ingen. tycker typ bara alla är söta osv haha. jaa nu syns det att jag har blivit lite brunare iallfall sen jag solade :) nice nice nice. men åh jag vill oxå vara i Cypern som elina baby, hon kommer ju vara värsta brun oså.. åh kan det inte vara sol på vintern så man blir lika lätt brun som på sommaren :) för det är skit snyggt att vara typ så här sol brun tycker jag iallfall :) ne nu ska jag göra klart läxorna så jag får bort det , hare bra pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0