Dåliga gubbar!

Heeeej igen :D
har fortfarande inget internet hemma, dom hade skrivit fel
adress till flyttningen med telefonen/internett, mycket dåligt haha!
jätte kul dag igen med elina elin och felicia :) ni är så unerbara :D
först så for jag in till stan och väntade på bussen, då kom lilla blond ante :)
sen kom felix oxå, sen tog jag bussen till blondie elina :) shalala hon kan laga
mat och hon är jätte duktig på det! ^^ ja men sen så var vi med elin oxå :)
tog bussen in till stan oså klev fiffi oxå på den :) skulle möta anders igen
men det blev inte av. han skulle komma till torpgärdan men nu mår jag jätte
illa och är yr så ska hem. lovar att det inte kommer bli nå med det hära..
men men nu ska jag ta och se tv med världens finaste tjejer :) puss hare ;*

Hej alla på vikkans blogg:D! // blonda kucken Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0