Damn, you're hot

Hallå :)
Jävla lingonweekend! förbered er på mycket damp..
men iallfall igår så skjusade mamma ner mig till ishallen med moa & elin. såg när 94:orna spelade mot broklyn hette dom typ, dock så förlorade dom med 3-2 men dom var ändå duktiga tycker jag :) som inte kan nånting om hockey.. haha vi satt typ hela matchen och försökte lista ut vem som var vem, vi kom iallfall fram till vem somvar erik oskar david & emil . yeah :) iallfall sen efter det så gick vi in till stan & kollade när bussen gick, det var typ ett tag kvar så vi gick in på frasses, oså kom nykter folket dit hehe, vingligt vare då för vissa. sen så orkade vi inte sitta kvar så gick till bussen som kom efter ett tag, och såklart så åkte ju kabbe mfl bussen oxå. nyktert kabbe. '' vikkan vikkan vikkan vikkan, du är snygg'' han sjöng för mig oxå, jarå jätte gulligt ;d sen så gick vi till elin & typ somnade, sen idag så pkt vi inn till stan med hennes mor, köpte hårfärg och gick och kollade när moas bror ludde spelade innebandy match :) sen gick vi till coop oså var emil ante & martin där, emil är så sötig så haha :) sen så väntade vi på bussen igen, fast inne på dagobert. då kom joel & rasmus, oså joel direkt ba ; jaha hur gåre med honom då ;) ? hörde varu hade sakt till honom igår ba  '' varje dag '' haha xD . jaja men tänk om jag inte var seriös då joel :) ? men iallfall sen så åkte vi till elin, jag & moa färgade håret, nu är det iallfall inte sådär grönt :) skönt det! men orkar inte skriva nå mer , puss hare ;*

What good is a heart if there ain´t love in it
What good are your eyes if you ain´t got vision
What good is the world if can´t all fit in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0