dreamboy

[ ] Jätte glad
[/] Kär
[x] Glad
[x] Trött
[ ] Vild
[x] Lugn
[ ] Nervös
[x] Uttråkad
[ ] Irriterad
[ ] Ledsen
[ ] Besviken
[ ] Arg
[ ] Sjuk
[ ] Stressad
[x] Förvirrad
[ ] Sårad
[ ] Olyckligt kär
Någon som förstår dig mest: måste nog vara felicia :)
Någon som du saknar: pappa
Någon som du hatar: inget sånt :)
Vem kramade dig senast?: emil sandberg tror jag :)
Vem ringde dig senast?: kusin ;*
Vem ringde du senast?: slut pengar så kan inte (a)
Vem var senast hemma hos dig?: tina :)
Vem var du hemma hos senast?: kusinerna haha ;b
Har du några kärleksproblem?: nae tror inte det iallfall :)
Har du ätit någoting idag?: joda
Har du pratat med någon idag?: haha ja såklart
Har du gråtit idag?: jo lite av skratt :)
Har du skrattat idag?: som fan haha

En liten frågesak jag tog från min värst bästa tremänning sofie ;*
som jag saknar så grymt sjukt jävla mycket! måste träffa dig igen
snart hjärtat ;/ du är så jävla underbar & jag älskar dig sis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0