Moget!

Hallå :)
usch var trött jag är. rätt chill men jobbig dag. börjades med att vi fick åka med
alla gunnarsbyn folk i dubbeldäckaren, ballt heh (H) sen så på morgonen
hade vi biologi erik blev utskickad från lektionen, typ första gången! då
kanske han fattar att han inte kan babbla på hela tiden. efter det hade vi prov
det gick väll sådär men tror iallfall jag klarade mig. sen lunch & efter det hade vi
typ hemkunskap, blä det är så trisst jag är less på det. och dessutom fanns det
ju ingen söt person att kolla på där ute. så ännu mer trisst. sen typ kort fys eftersom
det regnar/regnade, blä regn är så tråkigt man blir både trött & grinig av det. matte
sen då, och sen svenska lästimme fick sluta 3 skulle på luleå hockeyn idag men
mina kära föräldrar jobbar ikväll så jag är tvungen att vara hemma med kim!
mhm jätte kul.. osen när ja kommer hem har en idiot fan typ rota i hela mitt
rumm & väska efter en sak som jag inte hade! åh vad jag blir irriterad på min
familj. ska vila ett tag så kanske man vaknar lite mer glad iallafall, puss hare

Sättet du håller om mig, får mig att känna mig trygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0