Never ever, let me go baby

Hallå igen då :)
Vilken tjorvig dag haha, först så for jag och mamma ner med kim på bowlingkalas
sen for vi hem, 10 minuter efter kom mamma på att hon glömde ge kim presenterna
han skulle ge Erik & Jakob så då for vi tillbaka och lämnade dom, sen 40 minuter
senare for jag & nisse och hämtade kim, haha jag fick sitta fram hela tiden för
den där ungen suger! yeah :) sen for vi upp till hundsjö och hämtade lite till saker
oså tillbaka hit & packa upp alt, nu äntligen äre lite mer ordning, nice :) och snuttan
den lilla kissen värkar då stor trivas hära och de känns skönt för jag har som gått
och grubblat över hur det ska gå för dom me nytt hus & allt, men tiger därimot är
fortfarande ganska rädd men får hoppas de går över :) ska hjälpa med maten sen
se på filmen hairspray , puss hare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0