Sola & skolkatalogen!

OMG! skolkatalogen har kommit, huvva det är det värsta med året x)
och dessutom såg man ju jätte fresch ut, nat!
Usch fy & blä men jaja det är ju ändå bara en bild så.
Men idag så har det vart normal skola, började med sovmorgon väldigt nice det. sen på morgonen då hade vi SO i think fick tillbaka den där uppgiften, vg :) mycket nöjd för man kunde bara få vg haha. bra start iallfall :) ja men iallfall sen var det gympa, handboll, riktigt kul faktist nog fatt min kondis inte är nå bra alls men det går ändå! sen var det lunch och efter det var det typ svenska läs timme, hahaha jag & emil satt och lyssnade på musik från min mobil oså vare enas kul låt om adam & eva. haha så himmla ful så kunde inte konsentrera på mig boken alls! och så satt jag & nötte ''i en rosa hellikopter'' bara för att retas med emil :) ja men sen var det matte, riktigt jäkla tråkigt kan jag bara säga. måst skärpa till mig så det blir nå bra betyg hära. sen så slutade vi för dagen 20 över 2 så satt kvar ett tag med 8:3 tills dom började sen så kilade jag iväg och solade, blev knappt nå brun haha. sen kom mamma oså for vi hem :) och nu orkar jag fasen int skriva nå mer så , hare bra pusshej ;*

Sometimes I feel like The world is against me
The sound of your voice, baby
That's what saves me
When we're together I feel so invincible

Kommentarer
Postat av: feliiiicia

asså omg hur mkt du skriver! :o , har typ inte läst dom sneate 2 sidorna! ;s, blir mkt å läsa sen när jag får tillbaka internettet :) , haha fatatr inte hur du ids hjärtat <333

2008-10-01 @ 18:21:09
Postat av: Anonym

orka wannabea folk,f

2008-10-01 @ 21:26:57
Postat av: tina

JAG ÄR AVIS ! , Min katalog har inte kommit än "/ , Nog för att ja beställde den för en halvtimma sen men ... XD , Ser ja lika cp ut som i fjol ? :o

2008-10-01 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0