VILL HA INTERNET!

Är just nu i stort behov av internet, statstiken har sjungit nå fruktansvärt ;o
men vi ska få tillbaka vårat internet imorgon eller redan ikväll så..
sitter just nu med elina & elin, var ett tag sen jag var bara med dom :)
ni äre bästa! Fiffi och ida ska komma hit snart tror jag då ^^
mycket roligt :) har ingenting speciellt att skriva eftersom jag inte tänker
berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna för det blir bara trisst
väldigt trisst haha.. inte fatt jag har haft trisst men ja :)
ska vara med anders någon dag oxå, har vi sakt i en vecka men det blir
aldrig av >.< vet inte hur det här kommer bli. jag gjorde hål i naveln igår oxå (a)
det blev jätte bra tycker jag och är mycket nöjd :) och igår fyllde
emil sjöberg 14 hela bast! grattis så jätte mycket vännen :D
nu kan du inte säga något om att jag är fjortis haha! nae men nu ska
jag se 'min frus första älskare' som elina & elin håller på att se :)
får se om det blir blogg imorgon eller om det dröjer ännu längre
för dom att fixa det där sabla tekniska skitet! puss hare ;*

dont know how it gonna ends..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0