Visste jag inte ;s

vi ska tydligen ha flyttat klart imorgon?
och jag har typ inte packat nå i mitt rum ;s
men åh vad jobbigt! fast ändå kul på sätt och vis
men kommer bli krongligt med bussarna kan jag tänka mig
så virrig som jag är >.<

men iallfall, ganska kul skoldag idag :) fast har vart som tröttast idag. på morgonen matte, jobbade med danne & emil yeah! sen engelska så spelade jag och emil kort halva lektionen haha sen upp till datasalen sen sv/eng såg typ klart filmen idag. hållt på med den i typ 2 veckor nu haha.. sen lunch, jag är grym på kort seriöst jag vann över emil svanberg typ 99 gånger (a) not .. sen var det fys, ansträngde mig mycket och satt kvar och spelade kort med lilla emil. sen hade vi biologi jobbade med danne & emil igen. jobbar bra med dom ;o ganska coolt för jag brukar inte jobba bra med någon typ. aa men sen typ till bussen, haha såg du ante jag klarade att ha den till du klev av, ägd >.< sen blev det bara jag & linus kvar på bussen så vi satt och retade kim & hugo haha. och nu ska jag börja packa mitt rum.. trisst.. puss hare ;*

Emil ; nå vikkan raggar du på honom eller vad? ;)
Jag ; haha asså jag vet inte..
Emil ; men, vaddå vet inte? har aldrig hört nått sånt svar hah ;o
Filip ; det är mkt man inte har hört innan vikkan kommer med i bilden haha xD


Hhahahaha ja puss på er oxå :) tyckte den var ganska kul så den fick
en alldeles egen mening här nu ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0