you're sweet like candy

Igår; så först så stressade jag och packade ode sen kom moa
odom och hämtade mig. for & lämnade my på handbollen sen
åkte vi till mina kusiner. fixade lite sen gick till stan skulle ta bussen
men våra skillz att läsa tabeller på kvällsbussarna är inte nå vidare
och så var det varmt ute så vi vandrade istället. gick mot ishallen
mötte då widman & adam som hade spelat match mot sävast det
blev typ 6-6 tror jag om jag hörde rätt. sen gick vi till ishallen på toa
oså hade anders träning, och det visste jag ju värkligen inte om haha
nejdå :) så satt där ett tag sen orkade vi inge mer för de var kallt om röven
att sitta så gick och väntade på bussen fick socialitet av några fulla
lumpare, så sjukt tröga >.< ja sen for vi till torpgärdan och somnade dirr!

Idag; vaknade kring 7 hade ju sovmorgon idag :) grymt skönt att kunna kliva
upp utan att stressa iallfall duschade sen brumm till skolan hade typ
so, tråkigt! rast , gympa ganska kul! lunch , svenska lästimme, helt okej!
sen rast ett tag oså matte. fick höra ganska mycket av herr lendholm haha
äcklad av dom mästa sakerna men så går det. sen så slutade vi dagen
typ tjugo över två. så var med moa & filip till bussen typ gick :) yeah alla
roliga var på bussen idag. haha sjöberg har ganska gått om söt damp :)
nae men ska ta & se på tv och göra so läxa, prov imorgon på euoropas
alla länder & huvudstäder. önska mig lycka till men men , puss hare ;*

 en av dagens höjdpunkter haha!
                                             tönt danne på g :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0