don't go ,

hallllå :}
ingen speciell skoldag idag heller, skolan börjar bli riktigt trist nu haha ;d först på morgonen so , sen engelska direkt efter! sen sv-eng jag somnade tamefan på lektionen ;s sen lunch , slöjd , klassråd , tema idag äntligen , gick väldigt bra har en jätte lugn grupp osv =) sen typ bara hem, orkar inte skriva så mycket mera, juste imorgon äre friluftsdag! jippi, haha nej tråkigt skare bli shalalala. orka gå igentligen.. jaja nu ska man inte vara så negativ slipper ju en hel skoldag så :} och på fredag blire ju en hel ledig dag för klassen oxå (y) nice nice nice :} fast emil & fralla har fundera på att inte följa till rågraven ;o tråkigt om dom inte göre. jaja men hare bra puss&hej :}

BLONDI JAG ÄLSKARDIG DU ORKAR ALLTID LYSSNA  OCH FINNS ALLTID HÄR FÖR MIG, DU ÄR UNDERBAR FJORTISFAN :D <3

Oh no I can't let you go
Because your holding up my world,
so I need you.
Your imitation of my walk and the perfect way you talk
It's just a couple of the million things that I love about you.

Kommentarer
Postat av: blondie

har sagt domhär tre orden för många gånger -

men jag älskar dig så otroligt mkt :)

är glad att du kan lita på mig!

du är så jävla fin och underbar! tro mig när jag säger att utan dig vid min sida är jag inte hel! <3333

2008-09-16 @ 18:31:06
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0