haha idiot :D

Hej hej :}
asså, något som är grymt irriterande är att vårat internätt är det tyvärr nå fel på så det börjar inte funka fören 9 på kvällen! och nu har det så damp så jag kommer inte in på msn heller ;s men jaja får väll nöja mig med blogg ikväll då :} som sakt så kom ju moa till mig igår kväll, så sjukt skönt att bara få prata ut med henne, ily ;* sen så somnade vi kring 12-1 sen vaknade och fixade oss oså skjusade mamma oss till skolan :} på morgonen hade vi SO det var nå tanter där och pratade om konfermation eller vad det nu heter! NEJ TACK! ganska tantiga tanter.. men iallafall sen hade vi gympa, innan den började gick jag och elina till stan osen såg vi ogge erik & john där uppe vid vägen osen jag ba ; RUNKARN! osen var eva där baki haha hon ba ; nemen viktoria vad säjer du? jag kan låssas som att jag inte hörde det där :} haha den där tanten är ju ganska kul hon! men iallfall på gympan hade vi bollspel körde fotboll och fick vara målis, man kan bli en bra målis om man är bollrädd faktist ;< jaja sen så gick vi ner till maten & åt! oså blondie elina haha.. ojojoj xD sen så hade vi typ läs timme, ganska lungt & skönt faktist sen en kort rast, gah jag tyckte så synd om den där killen han var helt ensam & ledsen ;(! jaja sen kom börjde då oså hade vi matte, fredrik hade som vanligt damp, han bet mig haha ;o ! lyssna vad onormalt det låter ?! men sen så fick vi sluta , slutade ju tidigt idag :} fast inte så tidigt så man hann med tidiga bussen ofc -.- oså emil den jäkeln har dissat mig i 2 dagar nu! nu ska jag dissa dig oxå bara så du vet. SÅDESÅ ;< jaja sen så gick jag moa sofia & elina in till stan, tog en mysig pratstund/fikastund på dagobert hehe :} sen så började vi vandra mot bussen då mötte vi ali. saknar dig vännen ;/ sen vid bussen så var ju såklart den där sketna söta saken där! asså shit han är värkligen söt :} riktigt jäkla söt :D tänk om jag inte hade.. jaja men sak samma nu haha! sen på bussen så hade tina nå damp anfall som vanligt, ojojoj du gör fan så jag får magmuskler hahaha! sen hem, osen tillbaka till stan och hämtade lite saker på torpgärdan osen for jag kim & nisse och åt! tjockt men jaja.. bil prat hela vägen hem. men nu ska jag se om det går och logga in på msn :} puss&hej


Hiss, har ingen speciell hiss idag men bara för att påminna alla underbara personer som finns så går dagens hiss till vännerna & familj! det kommer alltid förbli varje dags hiss men idag blev den skriven :} & en hiss oxå till dom som har kommit på hästens sängar (a) haha så jävla sköna helt kär <3 !
&
Diss, finns mycket att dissa.. dels dom som är ansvarig för det här sabla internätt vi har! det går mig värkligen på nerverna eftersom jag kan inte skriva nån blogg fören på kvällen & då är jag så trött så det är inte lika kul ;@, och en till diss är åt att tamponger & bindor är så dyra? eller dyra & dyra men vaddå, inte behöver killarna köpa nå sånt dyrt varje månad ;o haha jag vet jag låter helt snål men tänk på dom som har dålig ekonomi?

GRATTIS PÅ 15-ÅRSDAGEN MAGNUS, NU FÅR DU KNULLA LAGLIGT
& SE BARNFÖRBJUDET PÅ BIO :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0